J.A.18.1.1 Klagevejledning for spillere
Tilladelsesindehavere med udbud af online og/eller landbaserede væddemål samt onlinekasino skal behandle klager fra spillere om sit udbud af spil. Derfor skal en spiller sende sin klage til tilladelsesindehaveren.
Spilleren skal oplyse om sin identitet og begrunde klagen. I modsat fald, kan spiludbyder afvise klagen.
Tilladelsesindehaveren skal behandle klagen hurtigst muligt. Hvis klagen ikke er afgjort inden 14 dage, skal tilladelsesindehaveren i stedet oplyse spilleren om, hvornår der vil blive truffet en afgørelse.
Se BEK nr. 1275/2019 § 16, BEK nr. 1276/2019 § 33 og BEK nr. 1274/2019 § 38.
Hvis tilladelsesindehaveren ikke overholder fristen på 14 dage kan Spillemyndigheden i stedet kontaktes.
Se også
-
Afsnit J.A.18.1.3 om henvendelser til Forbrugerklagenævnet.
Læs også:
I Østre Landsret findes der 3 dommere, der har deltaget i henholdsvis 23, 28 og 37 skattesager, og som aldrig har givet en skatteyder medhold i noget, hverken helt eller delvis.
,, Rigsrevisionens undersøgelse har vist, at der i knap halvdelen af klagesagerne ikke findes dokumentation for den afgørelse, som SKAT har truffet, og at et af hovedprincipperne inden for forvaltningsretten - officialprincippet - er tilsidesat. Det er i sådanne sager ikke muligt at vurdere, om SKAT har taget saglige hensyn i klagebehandlingen.
Rigsrevisionens beretning om den offentlige ejendomsvurdering, august 2013
Værelsesudlejning (hus og ejerlejlighed)
Værelsesudlejning (andelsbolig)
Skattefri avance ved salg af hus
Skattefri avance ved salg af ejerlejlighed
Erhvervsmæssig sommerhusudlejning
Registreringsafgift for nye og brugte motorkøretøjer
Registreringsafgift ved indførsel af brugt bil